MR.Maker

sitter för stunden i en ganska främmande stad.
igår kan jag vart den som var bäst i världen på att luras.
med hjälp av ryan lyckades ajg med tåg ta mig till örebro för
att överraska sara.
hon hade inte en aning.
när jag plingade på dörren och hon öppnade stog hon först bara
och stirrade.
tror nästan det var en liten chock!
men glad blev hon.
gårkvällen tillbringades med att äta en massa gott, för att växa i ett par för
stora mjukisbyxor. till det bjöds det både på cougar town och napoleon dynamite.
en jätte trevlig kväll.
men det kan väl inte bli mycket annat med er två mina kära vänner!
nu slänger jag på mig lite kläder och ger mig ut i det klarblå.
håll i hatten.
här kommer jag!

klabba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0