Movin up.

paniken börjar nu slå mig när jag bara har två veckor kvar i lägenheten
och ingenstans att bo den sista dagen i maj.
att jag med en viss "slacker" attityd och lite lathet tror på att allt fixar sig
verkar dock inte funka denna gången.
gör ett sista desperat rop på hjälp.
jag är rumsren och tar väldigt lite plats.
så för er med en hjälpande hand.
hjälp!
jag tar vad som helst.
ärligt talat.
är i stadiet "crack-hoe" just nu!
annars har helgen varit det gammla vanliga.
det bara går om och om och om och om och om och om igen.
men som sagt.
alltid lika trevligt.
tack som fa'an för denna också.
nu blir det barkis, oboy och entourage i sängen.
ni får ju sköta om er.
hörs.

klabba.

enlitenlänkdetärbaraattklickasåkommerdetenlåt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0