In the middle of the day.

efter att jag idag har gjort något som många kanske kallar inget,
är jag förvånadsvärd trött.
har verkligen haft en slapp dag.
suttit mest.
oftast i solen.
surrplandes på kaffe.
under det tidiga timmarna av dagen(12.30).
lämnade jag sänghalmen för att stiga upp och äta frulle.
de få timmarnas sömn i helgen satte sina spår.
efter att jag stoppat ned mackorna i brödrosten.
samtal.
disa.
bestämmelser för att hitta på något.
inte tid för mackor.
blev istället hem till disa, där det bjöds på både mackor, gröt och sällskap.
mycket bättre.
efter att avnjutit en kalasfrukost i solen på disas balkong var det iväg på uppdrag.
disas cykel som hade haft en minst sagt hård vinter ute behövde en upprustning.
iväg till jörgens cyckel.
när disa lämnade mig mötte jag upp pappa, louise och karolin
en eftermiddagslunch på strandgatan.
farmar hamburgare.
vilket kan varit den isärklass medelmåttiga hamburgaren för det dyraste priset.
hela smaken skrek "här var det färdigburgare från scan, kom och bli lurad".
efter maten körde jag hem mina kära syskon ut till velanda.
kramade om mamma, hämtade student bilder.
efter det blev det inget ovanligt.
kvällen rundades av med fika med ludde, linus och tommy.
hur nöjd är jag?
mycket.

smell you later.
klabba





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0