Wished for something true.

uppesittande efter heldagen i götet.
ssitter och kollar the big 3. scrubs. how i meet you mother
och självklart det magiska two and a half men.
skrattar så mycket att tårarna rinner medans
jag tuggar i mig dummle mellan skratten.
trött som en... ja ni vet.
trött i alla fall.
många timmar idag. upp kl 7
iväg kl 8 . hemma kl 8.
fick med mig kära mattias på hemvägen.
bilturen blev bra mycket trevligare med
sällskap, glass och kaffe.
för trevligt.
vilken jäkla kille.
ska ta två stora skutt mot sängen.
imorgon ska jag till kära överby.
efter det blir det tvkväll hos disa.
cougertown!
jag gillar detta disa.
och att du kallar mig tiger och samuraj.
det är fanimej substans i det.
because im fly.

vallsar i runt i lägenheten med tandborsten
i munnen till detta.
spotify länk





catch you soon.
klabba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0