The world's a playground.

Nåja, vad är väl en bal på slottet..? Den kan vara dötrist och långtråkig och alldeles... alldeles underbar!
igår samlade vi ihop oss till en oslagbar, och intill legendarisk liga hemma hos
Linus.
förkrök i världsklass.
uggla spelades flitigt i  högtalarna.
"varning på stan för här kommer vi som har hållt igång hela dan."

efter några gröna tuborg och sväng på både kropp och själ.
snörade vi på oss pjucksen och begav oss bort mot lipz.
jag , johan , dennis , tomas och jesper ramlade kungsgatan
fram.
skrattande. 
vinglandes.
och förbannat nöjda med livet.

klockan ringer kl 9.
söndag morgon.
lycklig.
en timme till.
då.
jobb.
ligger och drar mig.
fantastiskt.
dricker munnar med vatten.
ler.
vill inte gå ur sängen.
ligger kvar tills sista minut.
1,2,3.
rycket.
på med kläderna. stress, stress.
hannas oerhört snälla mormor körde oss bakfulla själar till jobbet.
jag bockar och bugar.
tack.
väl på jobbet.
köp av mössa på carlings. täcka upp.
stor.
jävligt stor mockalattte på e-house.
första klunken.
nystart.
efter detta var jag i min rätta form.
söndagar som denna är sällan.
men ibland.
då finns dem.
tacksamt.


peace.
klabba.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0