take a deep breath.

soppan blev kanon.
med ludde som min kvällsfru kunde det inte bli mycket bättre.
kolla cougertown slappa och bara ta in en vinterkväll.
underbart.
imrogon kommer jessica och hämtar mig tideligt!
redan klockan halv tio faktiskt!
det blir promme uppe på hunneberg!
hope for the sun!
efter det blir det hem, fixa till mig själv för finbesök.
mica och johan från tiger jeans kommer till jc imorgon!
blir lite jeanssnack och öl till en början.
efter det styr vi mot buddys för lite bowling.
och vem vet mer vad kvällen bjuder på för roligt.
det jag vet är att jag ser fram emot detta.

sitter för tillfället och lyssnar på joshua radin.
dricker blåbärssoppa. fyfan vilken artist.
om ni inte har lyssnat gör det direkt!

peace my choclatebears!
klabba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0