Purjolök.

hemma igen från jobbet.
hårdaste passet.
hela 3 timmar på jc.
osh.
way to go tiger!
kvällen för mig kommer bli till att
lägga hela min energi på att få bort
berget av tvätt.
det är tråkigt.
men inte lika tråkigt som att inom
en kort framtid behöva gå ut naken.
för att jag ska orka detta måste jag först
göra mig lite mat.
det blir potatis och purjolöksoppa.
det vattnas redan i munnen.
nostalgitripp tillbaka till dagsis.
bilder av modelllera och gräsfläckar på
knäna kommer upp i huvudet.
förra veckan var jag så smart att jag inhandlade
stora kokboken på bokrean ihop av att jag verkligen skulle
hitta alla recept. så var inte fallet.
till min stora sorg har dem inte denna soppan.
va fa'an!
så jag får googla the shit.
tacka fan för internet!
så här har ni det recept jag ska följa.
kokboken får -1 toast.

purjo och potatissoppa.

och spellistan jag kommer rocka köket till

spellista

peace.
klabba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0