Boyrom feelings!

gick för en liten stund sen av mitt pass på jc.
alltid lika givande att komma tillbaka efter att
man har varit ledig 1 vecka.
att det kan vara så roligt att sälja jeans!
wouldnt trade it for the world!

nu.
blev upphämtad av min kära mor efter jobbet.
waaaom sa bilen och styrde mot idyellen.
så nu sitter jag här hemma hos mamma, har
fått mig lite omelett, ett glas cola med mycket is.
nostalgi tripp?
alltid lika skönt att få komma ut hit.
bli ompysslad och få känna sig som tolv igen!

kvällen kan bjuda på buttlers!
eller så blir det soffhäng!
ingen ide att planera.

see you in a bit!
klabba.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Grym blogg du har hörru;)

2010-03-05 @ 21:08:26
URL: http://eemsworld.blogg.se/
Postat av: Linus

åh vilken härlig bild!

2010-03-05 @ 21:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0