morning panik!

I huvet på Klas torsdag morgon.
-
Oh vad skön och utvilad jag känner mig,
men vänta lite, det här känns inte rätt.
vad är klockan egentligen?
11.35.
hur hände detta.
jag ska vara på jobbet om 35 min.
nej nej nej.
helvete att sängen ska vara så skön
strumpor, tröja, byxor.
borsta bissingarna. på med jackan, skor,
halsduk. okej klas.
SPRING.

med den här morgonen kan jag väl säga att jag är lite
smått vilsen fram tills nu. hatar att inte hinna äta på morognen.
så första maten som går ner i magen , förutom några chocklad-
hjärtan blir först nu.
så jävla hunrig.
vad kan det bli?
kanske en liten kycklingtoast på briggen.
o ja.


klabba.



Kommentarer
Postat av: Tony Montana

Blev dom inte förvånade när du kom till jobbet utan byxor? haha

2010-02-18 @ 16:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0