Moneybrother och jeanstråd.

sitter just nu inne i fikan på jc,
lugn dag så in i helvete.
som vanligt.
när ska ni komma och köpa lite vårkläder
folket?
var inställd på att köra från kl 12-16 idag.
men efter som att min kära vän bark känner
sig lite kraslig och behöver hem och kurera sig
ställer jag mig nu på brothers och håller ställningarna.
fick upp ett jäkla humör precis när jag fick höra moneybrothers,
we die only ones. vilken kille! hur bra är han. får en annan att
känna sig pretty bad.
länkar låten nedanför så kan ni lyssna på lika bra grejer som jag
gör. ni kommer digga!

klabba.

(länk) moneybrother - we die only ones


Kommentarer
Postat av: ANGELICA BLICK

sv; tack så jätte mycket :D vad glad jag blir!

2010-02-17 @ 20:26:36
URL: http://angelicablick.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0