Men fuck you så mycket.

Vad är detta?
Ärligt talat.
När jag går ut genom dörren på morgonen
och ska stappla mig iväg till bussen möts jag
av vind och snö upp till knäna!
Inte en gata i hela trollhättan är ännu skottad
vid denna tid.
jag möter min granne på väg ned i trappen.
Hon upplyser mig då om att alla bussa är inställda.
Fuck.
ringer till stina i ren panik. och rycktet stämmer.
stina står redan på torget.
inte en buss syns på långa vägar.
vad gör vi?
väl nere på stan är det kaos.
bilar som har kört fast, folk går längst bilvägarna.
tillslut räddar carro oss.
hon ringer sin far som får ut i snöyran och köra oss.
tack som fan.

Nu.
sittandes på fikarummet.
inte en själ på hela siba.
vissa butiker har inte öppnat.
75 bilar på parkeringen.
varav personal.
ca 40.

skylta om nudie är det som gäller för mig idag.
Kul.

en bitter klas checkar ut.
peace.

klabba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0