Like a motherfucker

Vaknade upp av att jag hörde mobilens ljuva stämma
ringa tätt intill mitt öra. Är det redan dax?
japp. det vare, nina ville att jag skulle komma.
sjuklingar på jobbet. då dyker klasse in och räddar dagen.
den killen,han kan man lita på.
så idag kommer jag köra antingen jeans eller så
kommer det kontras med kostymsälj.
i can do anything , cus im fly.

dumpade precis ner nya cafe i min brevlåda.
till min stora lycka har dem gjort en etrabilaga
tillägnat endast jeans!
finns mycket , mycket riktigt bra grejer.
bla en crocker 331 limiterad i ekologisk bomull.
blir det mycket bättre? no.

klabba.




Kommentarer
Postat av: Elin

Så snygg i håret K!

2010-02-25 @ 14:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0