Jean is my love

nu.
sittandes inne på fikarummet .
väl förtjänad lunch.
käka.
briggen burgare i min själ.
helvete vad gott.

senare.
vika klart dem andra 2000 jeansen
som ej har bivit berörda.
g-star är klart.
helvete vilka raka högar.
kom in och kolla om ni inte tror mig.
ta med vattenpass.

kväll.
kan bli något i still med att både försöka tvätta
alla stumpor , kallingar etc.
ssamt försöka hinna med att ta en liten runda ikväll.
om jag får välja så är jag helt klart lite mer sugen på
att gå ut än att stå i tvättstugan med agda 86 och vika tvätt.
finns ändå inga undanflykter på tvätten. jag kan ju inte
lajva i norge en helg.


catch you on the flipside.
klabba.



Kommentarer
Postat av: GRAHN - FRIDA

Cool bild klas:)

2010-02-16 @ 21:23:54
URL: http://fridagrahn.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0