Jag går inte isär när jag går med er.

knappat ihop det sista på dagens syssla.
bra bra blev det.
dagen blev lugn.
var med lisa och carro under eftermiddagen.
fick mig en liten resa till överby.
för där är jag ju nästan aldrig.
fick köpt mig en jeansjacka.
rea.
149 pix.
hur bra äre inte då?
hur bra som helst!
under kvällen har jag vart hemma,
grejat och fixat med alla dessa grejer man
behöver få bukt med.
i helgen bär det av till örebro.
på inflyttningsfest hos två av mina bästa.
sara och ryan.
vad kul det ska bli att träffa er.

sommaren snurrar fort när vi bara snöar bort.

klabba.




Kommentarer
Postat av: Anonym

klas babe!!! de e ju bild från dagen ja vill ha :D

2010-02-24 @ 23:34:11
Postat av: Elin

kikar in.. nice outfit.

2010-03-06 @ 11:14:30
URL: http://elinburstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0