I´m all yours!

Av min stora förvåning när jag kollade in på
bloggen när jag kom hem från Mica och Joel,
såg jag en väldig höjning på min besökarfront!
Jag tänkte först.
SMACK, im the man!
Sen kickade den själkritiska och såväl den
mer realistiska sidan in.
minnet slog till och jag kom på hur jag och sara
hade diskuterat min blogg tidigare under dagen.
thats it!
Den goingen hade länkat mig!
Så jag klickade mig vidare till hennes blogg.
såg mig själv med en diskborste i handen och ett
stort leende på läpparna.
sen får ju ni avgöra om den tillhörande
beskrivningen stämmer eller inte!
så hoppas jag att ni nya läsare hittade något ni
gillade och att ni hänger kvar!
nu sticker jag till shell för att växla till 5 kronor,
efter det blire solning i källaren!

men häng kvar fö fan!
så ska jag försöka roa er!

catch you on the flipside!
klabba.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0