Färskt!

Dagen i ära tänker jag återinföra klabba.blogg.se rakt in i era hjärtan.
Att dra den klassiska "nu var det allt längesedan jag skrev" frasen,
 och be om ursäkt för att jag inte har skrivit på länge. 
 oh no! that's not my thing niggah.
anldningen till det stora uppehållet har vart brist på allt.
sen tror jag inte att saknaden har varit så stor när bloggen
försvann. let's face it, kanske inte sveriges mest besökta blogg.
Men jag hoppas att det fanns någon själ där ute som tyckte det var underhållande
att läsa all rubbish jag lyckades knappa ner under min förra bloggperiod!
så för er som gillart.
tack så mycket.
håll i hatten.
för här.
här kommer det finnas att läsa.

p.s hoppas du är nöjd nu stina.
peace out!


Kommentarer
Postat av: amanda-hallskratt

bilderna då klas, var fan e bilderna :D

2010-02-09 @ 14:47:22
Postat av: jejk

keep it real!

2010-02-10 @ 14:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0