Uppsnärjd i det blå.

en för bra påskhelg har gjort att jag inte
har haft en ända sekund över att sätta mig
ner och spotta ur mig några rader strunt
som jag annars brukar göra här på bloggen.
men nu, när festligheterna är över för den här gången.
kommer jag ännu en gång slå mig ned vid datorn
och försöka bidra med något vettigt till omvärlden.
dagen i ära har jag sovit.
fan du måste ju skärpa dig klas.
målet i framtiden är.
inget sängliggandes tills kl 1.
för slappt helt enkelt.
men underbart skönt.
på den tiden jag egentligen sover skall jag nu.
gå upp runt 9 , få i mig en stadig frulle och sticka till gymmet.
även engagera mig mer kring klädmärket så att det någon gång
blir helfärdigt.
kan detta vara visare att göra än att ligga och sova?
ja.
men skönare?
nej.
sitter i stundens stund och väntar på mattias medans jag knappar på
datorn och ricker blåbärssoppa.
det blir romerska.
jävlar i min låda vad skönt det ska bli!
tiden är inne för att packa saker som badshorts och roll-on.
ni lär få höra av mig snart.
tills dess.
sköt om er.

klabba.

spotify länk



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0