Love it all.

dagens dag i dag.
det är konstigt att det kan påverka så mycket.
men det gör det helt enkelt , slätt och rätt.
för när jag får solen i mina ögon när jag kliver
utanför dörren, värme i ansiktet och vetskap
av att jag ska få ha en riktigt kön dag med
er, mina vänner kan jag inte bli annat än glad!
dagen bjöd på strandgatan fram tills kl 5-6.
efter det tog jag några spark bort på brädan till tomas
fär det sedan bjöds på grill, godis, gitarr, vin , musik
och konstigt nog lite flugfiske ifrån alex sida.
det borde alltid vara såhär.
såhär gött och förbannat underbart.
can it?
i hope so.
nu ska jag slänga upp en liten spellista med mina
bästa the kooks låtar.
efter det är det goa gammla sängen som
bjuder in mig.
sköt om er.

klabba.

(the kooks spellista.)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0