Ficton.

Nu är jag ännu en gång tillbaka framför gamla goda bloggen.
kände en viss saknad, som att det var något jag missat. då slog det mig.
inte många inlägg nu det sista.
men vad gör det om hundra år lalala.
idag var jag verkligen uppe med tuppen.
kl 7.
iväg.
köpa bananner ock kec-chocklad.
vidare mot högskolan och domedagen.
HÖGSKOLEPROVET.
det var fanimej ingen dans på roser.
känns som jag har större chans på oddset
jag satte idag än denna mardröm till prov.
men vem vet.
jag kanske lyckades.
2.0
yes.
idag blir det hem till disa för att fira denna vackra
mö på hennes 21-års dag.
med blommer och choklad.
var hur beredd som helst disa.
sen bär det väl av mot rundan.
inte så mycket mer att säga.
vill bara sprida heliga ord över mitt
senaste inköp.
min kära torgna nya tele.
som jag även nu använder som mobilt modem till datorn.
så att jag kan nå ut med mitt budsakp på cybernätet.
ta hand om er mina kära vänner.
så syns vi snart igen.

klabba.

vi avslutar även med en spellista.
det är ju ändå lördag!
(spotify playlist- länk)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0