Dancing with myself.

Något av ett förakt mot mig själv för att jag lovar
att leverera utan att göra det.
men nu mina vänner är det sanningens ord.
det kommer att dyka upp lite mer rader på
denna fantastiska sida.
efter hårda aretspass och hårda utekvällar
sitter jag nu ännu en gång och skakar,
men en filt virrad runt mig och en stor kaffe
i handen.
vilket jävla kolli jag är.
men vad gör man inte för att ha lite kul.
allt har en baksida.
icke sant?
gårdagen spenderades hemma i mors hus ute
i velanda.
jag , joel , mica, tomas, ludde, jesper, daniel och rebecca.
köpte oss en massa go plockmat på willys när vi senare gled
ut mot landet.
käka, drack, och även en del spökhistorier bjöds på under kvällen.
när maten var slut och vinet så väl begav vi oss in mot staden.
blev en halvtimme på buddys och en halvtimme på buttlers.
förbannat trevligt.
ska under veckan ta stora tag i mig själv och ruska upp mig för
anskökningarna till hyperisland.
inte långt kvar.
så det är bara att knyta fast den skönaste kudden på baken.
för klas. han lär få sitta ned framför datorn ett antal timmar denna veckan.
nu blir det ett jätte hopp in i stora sköna sängen för att läsa mina sista sidor
i konsten att läsa tankar.
bra bok.
läs.
hittade mig en liten spellista.
från oktober 09.
här bjuds det vilt.
varsegoda.
sköt om er.

klabba.

oktober 09 - spotify spellista


foto: klas axgärde-10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0