And if you want it, come and get it.

dagen igår var en självklar seger.
förbannat kul.
världsklass.
idag vart det ligga länge och dra sig.
nästan lite för länge,
för när klockan slog 20 i 12 hade jag hela 20 minuter
att klä mig och åka iväg till jobbet.
men det var det helt klart värt!
och räddningen jag fick av min mor som kunde
komma och hämta mig och köra mig ut till jobbet
var ett stort plus i kanten.
efter de hela 3 timmarna jag gjorde på jobbet idag
bar det av hem till ludde, som jag sedan gick arm i arm med
ned till strandgatan för att ha en riktigt skön eftermiddag.
när kaffen var uppdrucken och vi kände oss redo drog vi och
hämtade brädorna och laddade för årets första skejt!
vilken underbart bra dag.
eller hur.

nu sitter jag hemma i mitt pojkrum i velanda.
mätt på toast och ska alldeles snart lägga mig ned
och tok-kolla cougar town.
ha det så bra vänner.
så hörs vi i morgon.
köss.

klabba.

(spotify länk.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0